FIREBAND


To zajęcia fitnessowe na wszystkie partie ciała, ale skupiające się na pośladkach, udach i brzuchu, których większą część zawsze stanowią gumy oporowe.
Przygotuj gaśnicę, bo te zajęcia to czysty ogień!

JOGA


Poczuj przypływ pozytywnej energii! Joga to doskonały sposób na uzyskanie fizycznej witalności, zdrowia i siły. Serdecznie zapraszamy na praktykę asan połączoną z ćwiczeniami oddechowymi i relaksacją, która głęboko regeneruje całe ciało i umysł.

FAT BURNING


Zajęcia bazujące na układzie choreograficznym składającym się z prostych elementów fitnessowych. W ogniu spalania zlikwidują każdy niechciany kilogram!

SALSATION


Nazwa powstała poprzez połączenie dwóch słów: “salsa” i “sensation”. Słowo “salsa” użyte zostało nie tylko jako nazwa pochodzącego z Ameryki Łacińskiej stylu tańca, ale przede wszystkim w znaczeniu sosu (z języka hiszpańskiego salsa to po prostu sos), czyli mieszanki wielu stylów, rytmów i kultur. Program kładzie silny nacisk na zabawę, połączoną z rozwijaniem własnej świadomości ciała i muzykalności – dlatego w nazwie użyte zostało słowo “sensation”, oznaczające odczucia i wrażenia. Salsation opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Zawiera elementy treningu funkcjonalnego, dzięki czemu można tańczyć i ćwiczyć jednocześnie.

PIŁKI


Świetna zabawa z dużymi piłkami, doskonale wzmacniająca wszystkie partie mięśniowe, poprawiająca kondycję i kształtująca ładną, prostą sylwetkę.

PŁASKI BRZUCH + SZTANGI


Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe, prowadzone z użyciem specjalnie opracowanych i przystosowanych do tej formy ruchu sztang. Bardzo efektywny sposób na ukształtowanie sylwetki, polegający na wykonywaniu izolowanych ćwiczeń na wszystkie partie mięśniowe. Obiążenie jest dostosowane do indywidualnych możliwości ćwiczącej, więc każda z Was bez problemu poradzi sobie na tych zajęciach!

Trening ten doskonale modeluje sylwetkę i ujędrnia ciało oraz, uwaga, uzależnia! 😉

SHAPE


Zajęcia wzmacniające i kształtujące sylwetkę. W czasie treningu angażowane są wszystkie partie mięśni. Duża ilość powtórzeń danego ćwiczenia przy użyciu przyrządów (hantli, gum) sprawia, że trening jest intensywny, a efekty są szybko widoczne. Zajęcia przeznaczone dla osób o każdym stopniu zaawansowania.

+50


Skończyłaś 50 lat, Twoja kondycja trochę Cię zawodzi i boisz się, że nie nadążysz na zajęciach fitness? Dołącz do naszej super grupy +50! Zobaczysz, że ćwiczenia to sama przyjemność, a efekty ujawnią się dość szybko. Siły wzrosną, mięśnie się wzmocnią, a w lustrze zobaczysz uśmiechniętą kobietę. Zapraszamy we wtorki i czwartki. Nie odkładaj na “później”, szkoda czasu.

Kliknij i sprawdź koniecznie wideo!

SEXY PUPA, SUPER BRZUCH


Ćwiczenia wzmacniające i kształtujące mięśnie brzucha, grzbietu oraz pośladków. Zapraszamy wszystkie Panie, niezależnie od stopnia zaawansowania. Praca nad tymi partiami naszego ciała, na których nam, kobietom, najbardziej zależy.

ZDROWY KRĘGOSŁUP


Zajęcia skierowane do pań, które chcą w szczególny sposób zadbać o swój kręgosłup. Odpowiednio dobrany przez rehabilitantkę zestaw ćwiczeń pozwoli nam wzmocnić mięśnie grzbietu i brzucha, ćwiczyć równowagę i rozluźnić niepotrzebne napięcia.

ZUMBA


To zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Poprzez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, pozwala dbać o kondycję, a przede wszystkim napawa optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka sprawią, że zapomnisz o tym, że jesteś na treningu, a efekty totalnie Cię zaskoczą!

TRAMPOLINY


Intensywne zajęcia cardio, mające na celu spalenie tkanki tłuszczowej, wykorzystujące trampoliny. Hektolitry wylanego potu i świetna zabawa gwarantowane!

PILATES


Technika, która pozwala nam osiągnąć i utrzymać dobrą postawę ciała. Pomaga wzmocnić głębokie mięśnie tułowia. Rozwija równowagę, koordynację, wytrzymałość i elastyczność. Poprawia i wysmukla sylwetkę.

INDOOR CYCLING


To zajęcia, podczas których używamy rowerów stacjonarnych. Ćwiczenia opierają się na wydolności układu oddechowego oraz pracy mięśni (szczególnie dolnych partii ciała). Są to zajęcia bardzo intensywne i efektywne – pozwalają na szybką utratę tkanki tłuszczowej. Są odpowiednie nawet dla osób, u których zdarzają się bóle na wysokości pleców.

STEP CHOREO


Zajęcia ukierunkowane są na spalanie tkanki tłuszczowej oraz rozwój pamięci ruchowej i umiejętności tanecznych. Jest to czysta choreografia przy użyciu stepu, za każdym razem bazująca na jednym z konkretnych stylów – latino, hip hop, jazz lub sexy dance. Totalne szaleństwo, zabawa, hektolitry potu!

Kliknij i sprawdź koniecznie wideo!

SKAKANKI


Mocny trening interwałowy łączący serie spalania redukujące tkankę tłuszczową z seriami ćwiczeń siłowych, pozwalających idealnie wyrzeźbić sylwetkę. Krótka (trwa tylko 35 minut), ale intensywna i nastawiona na spektakularne efekty forma zajęć.